Dance

Dynamic Dance Meditation

…“Life is the dancer and you are the dance”Eckhart Tolle
Feel grounded in your body, uplifted in your heart and free your mind!

The Dynamic Dance Meditation is a guided dance journey. This modality combines free form dance, mindfulness, body-work, healing art and yoga-movements.

At the core of it is your very own experience of your own natural expression. You will discover new ways of encountering space and yourself therein. Your body and your senses will connect with your environment physically and metaphysically in ways that expand your awareness and allow you to experience your body and your soul in a new and liberated way.

This quite fulfilling and joyful experience will take you on a journey of transformation.

You don´t need fitness or previous dance experiences – only the desire to move and dance, curiosity and a playful mind!

TESTIMONIALS

“The Dynamic Dance Meditation with all the different styles of music helped me to evoke all kind of motions and emotions. Moving through space with others was very powerful and a great experience to forget the world around… I would recommend a workshop with Antje to anyone who needs empowerment on their inner journey. Thanks again for your love and good energy. Stefanie, Berlin, Germany

“The Dynamic Dance Meditation is a lot of fun and I think it is for everyone who likes to move and dance… First time it was new for me and I felt a bit strange, but after some time I felt free during the dance. It is easy. Who cares what I do, I just let myself loose in the free flow movement. It releases thoughts and tensions in my body. The beautiful music is flowing through my body and it is magical what this is doing. It sets me free. I am very happy that I have tried it. Now I join in as often as possible.”       Marit, Oslo, Norway

“…thank you so much Antje. This week was so special and I will carry it in my heart for the rest of my life. A special thank you for introducing me in the world of dance meditation. I´ve never done it before, but it was a fantastic and spiritual experience. It was my first retreat, but it will definitly not be the last one.” Musette, Netherlands

“I was reluctant and anxious at first but then really enjoyed the experience and now, the more I do it, the more positive sentiments are created. Warm thanks indeed to Antje, for opening such a door for me!“     Christiane, Berlin, Germany

Dynamic Dance Meditation

…“Life is the dancer and you are the dance”Eckhart Tolle
Feel grounded in your body, uplifted in your heart and free your mind!

Die Dynamic Dance Meditation ist eine geführte Tanzreise. Dieses Modul verbindet freie Tanzformen, Achtsamkeit, Körperarbeit, Heilkunst und Yoga-Bewegungen.

Im Kern steht das Erleben deines ureigenen natürlichen Ausdrucks. Du wirst auf neue Weisen den Raum entdecken und dich darin. Dein Körper und deine Sinne werden sich mit der Umgebung physisch und metaphysisch in einer Art verbinden,  die dir erlaubt dein Bewusstsein zu weiten und deinen Körper und deine Seele auf eine neue und befreite Weise zu erfahren.

Diese sehr erfüllende und freudvolle Erfahrung wird dich auf eine Reise der Transformation führen.

Du brauchst weder über Fitness noch über Tanzerfahrungen zu verfügen – nur der Wunsch nach Tanz und Bewegung, Neugier und ein spielerischer Geist sind wichtig!

TESTIMONIALS

„Die Dynamic Dance Meditation mit all ihren unterschiedlichen Musikstilen half mir alle möglichen Bewegungen und Gefühle zu erwecken in mir hervorzurufen. Sich mit den anderendurch den Raum zu bewegen, war sehr kraftvoll und erschuf ein Erleben, bei dem ich die Welt um mich herum vergaß. Ich würde jedem einen Workshop mit Antje empfehlen, der Stärkung auf seinem inneren Weg braucht. Nochmals vielen Dank für Deine Liebe und Deine gute Energie.“    Stefanie, Berlin

„Die Dynamic Dance Meditation macht viel Spaß und ich denke, sie ist etwas für alle, die sich gerne bewegen und tanzen. Das erste Mal war es neu für mich und ich fühlte mich etwas merkwürdig, aber nach einiger Zeit fühlte ich mich während des Tanzens frei. Es war leicht. Was ich mache, ist doch meine Sache – ich lasse mich selbst einfach los in dem freien Fluss der Bewegung. Es löst Gedanken und Spannungen in meinem Körper. Die wunderschöne Musik fließt durch meinen Körper und es ist magisch, was das mit einem macht. Es macht mich frei. Ich bin sehr glücklich, dass ich das ausprobiert habe. Nun mache ich so oft mit, wie ich kann.“   Marit, Oslo

„Ich liebe es, zu tanzen. Aber als mir Antje von der Dynamic Dance Meditation erzählte, war ich recht skeptisch, und mir überhaupt nicht sicher, ob das wirklich was für mich ist oder ich gar Freude dran hätte. Ich wurde jedoch sehr überrascht! Ich stellte fest, dass nachdem ich sanft von Antje durch den Prozess geführt wurde, ich sehr schnell alle Ängste verlor und wirklich Freude an der Erfahrung hatte. Später stellte ich fest, dass nachfolgende Veranstaltungen sogar noch ergiebiger und lohnender waren und dass sie in mir noch mehr positive Gefühle erzeugen.“    Christiane, Berlin